Főiskolai általános közgazdász diplomám (Gazdálkodási Bsc.) után 2013-ban elvégeztem a győri Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Karának Okleveles marketingközgazdász mesterszakát (Marketing Msc.). Az egyetemi diplomám “summa cum laude” minősítéssel vehettem át Magyarország második legerősebb közgazdász karán, ahol a legújabb marketingismereteket olyan neves tanároktól ismerhettem meg, mint Prof. dr. Józsa László (a kar akkori dékánja), dr. PhD Élő Gábor (a Philips és a Nokia korábbi magyarországi igazgatója) és dr. PhD Ercsey Ida (a Menedzsment és Marketing Tanszék jelenlegi vezetője).

Egyetemi diplomamunkám címe A digitális marketing lélektana volt, amelyben modern korunk legújabb internetes trendjeit, az online világ és a közösségi média működését vizsgáltam, elemeztem és tekintettem át. Az egyetemen szolgáltatás- és turisztikai marketing szakirányon tanultam.

Marketingszakemberként foglalkozom non-profit és vállalkozási marketingstratégia készítésével, termékek és szolgáltatások pozicionálásával, a megfelelő célcsoportok fogyasztói magatartásának vizsgálatával. Emellett honlapokat tervezek és készítek (WordPress, domain név regisztráció, teljes körű tárhely szolgáltatás), és segíteni tudok közösségi (social) médiafelületeket menedzselésében, online marketingben valamint kommunikációs tartalomgyártásban is.